Agresivní a manipulativní rodiče

Hlavním vzdělávacím cílem je seznámit pedagogické pracovníky s možností řešení konfliktních situací ve školním kolektivu. Prostřednictvím semináře se naučí rozlišit faktory, které ovlivňují efektivitu konverzace, s jejími fázemi a vlastnostmi. Obdržíte rady, jak rozpoznat spouštěče konfliktu. Poznají negativní i pozitivní efekty konfliktu. V...

Nedílnou součástí pedagogické profese je kvalitní znalost vhodných forem komunikace, která je zvláště potřebná při řešení výchovných problémů či konfliktních situací, a to jak s žáky, tak s jejich rodiči. Seminář poskytne návod na přípravu individuálních schůzek, prohloubí informovanost pedagogických pracovníků o úspěšné argumentaci, poskytne...

Po absolvování semináře budou učitelé schopni ve větší míře využívat nástroje vizuální podpory učení, zvláště pak mentální mapování. Budou schopni naučit tento princip žáky tak, aby se vlastní vyučovací proces stal pro žáka přitažlivějším a usnadnil mu lepší zapamatování nového učiva. Znalost mentálního mapování zefektivní práci učitele nejen ve...

Seminář "Metodické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a chování " zahrnuje nejen teoretická východiska, ale i metodické pokyny k práci s žáky se specifickými poruchami učení a chování v prostředí tzv. běžných škol. Seminář seznámí pedagogy s možnostmi pedagogické diagnostiky, se speciálními didaktickými pomůckami aj. Jeho nedílnou...

Cílem našeho semináře je přiblížit práci se zrakově postiženými žáky/studenty v podmínkách běžných škol a vytvořit tak širší pohled na možnosti edukace těchto jedinců. Pro efektivní výuku těchto žáků je vhodná znalost jejich psychologických zvláštností. Jsou prezentovány nejen v teoretické rovině, ale i prostřednictvím kazuistik a osobních...

Seminář je určen všem pedagogickým pracovníkům běžných základních a středních škol. Jeho cílem je přiblížit problematiku žáků s narušenou komunikační schopností s důrazem na možnosti jejich vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Seminář seznámí pedagogy nejen s vybranými druhy poruch, s nimiž se v rámci inkluzivního vzdělávání...

Cílem semináře je seznámit účastníky s vhodnými formami komunikace při řešení nejčastějších výchovných problémů a konfliktních situací, a to jak s žáky, tak i jejich rodiči. Seminář poskytne návod na přípravu individuálních schůzek, prohloubí informovanost pedagogických pracovníků o úspěšné argumentaci, poskytne přehled a návod k využití vhodných...

Seminář seznámí pedagogy s využitím nonverbální komunikace v jejich každodenní práci. Znalost nonverbální komunikace usnadní výchovné a vzdělávací působení na žáky s výukovými obtížemi a na žáky s handicapem, kteří se vzdělávají ve školách běžného typu. Účastníci budou seznámeni i s alternativními komunikačními systémy a jejich využitím v praxi....

Seminář "Podpora a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením" je určen všem pedagogickým pracovníkům běžných základních škol. Hlavním jeho cílem je odbourat obavy a předsudky některých pedagogických pracovníků z procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. K tomuto cíli chceme dojít přiblížením osobnosti mentálně...

Cílem semináře je poskytnout účastníkům informace o nejčastějších typech handicapů u žáků, kteří navštěvují školy běžného typu. Seznámí se s podpůrnými opatřeními a speciálními metodickými postupy, které se k výše uvedeným skupinám vztahují. Zvláštní pozornost bude věnována výuce čtení, psaní, matematice a speciálním didaktickým pomůckám. Zároveň...