Agresivní a manipulativní rodiče

Seminář "Metodické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a chování " zahrnuje nejen teoretická východiska, ale i metodické pokyny k práci s žáky se specifickými poruchami učení a chování v prostředí tzv. běžných škol. Seminář seznámí pedagogy s možnostmi pedagogické diagnostiky, se speciálními didaktickými pomůckami aj. Jeho nedílnou...

Cílem našeho semináře je přiblížit práci se zrakově postiženými žáky/studenty v podmínkách běžných škol a vytvořit tak širší pohled na možnosti edukace těchto jedinců. Pro efektivní výuku těchto žáků je vhodná znalost jejich psychologických zvláštností. Jsou prezentovány nejen v teoretické rovině, ale i prostřednictvím kazuistik a osobních...

Seminář je určen všem pedagogickým pracovníkům běžných základních a středních škol. Jeho cílem je přiblížit problematiku žáků s narušenou komunikační schopností s důrazem na možnosti jejich vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Seminář seznámí pedagogy nejen s vybranými druhy poruch, s nimiž se v rámci inkluzivního vzdělávání...

Cílem semináře je seznámit účastníky s vhodnými formami komunikace při řešení nejčastějších výchovných problémů a konfliktních situací, a to jak s žáky, tak i jejich rodiči. Seminář poskytne návod na přípravu individuálních schůzek, prohloubí informovanost pedagogických pracovníků o úspěšné argumentaci, poskytne přehled a návod k využití vhodných...

Seminář seznámí pedagogy s využitím nonverbální komunikace v jejich každodenní práci. Znalost nonverbální komunikace usnadní výchovné a vzdělávací působení na žáky s výukovými obtížemi a na žáky s handicapem, kteří se vzdělávají ve školách běžného typu. Účastníci budou seznámeni i s alternativními komunikačními systémy a jejich využitím v praxi....

Seminář "Podpora a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením" je určen všem pedagogickým pracovníkům běžných základních škol. Hlavním jeho cílem je odbourat obavy a předsudky některých pedagogických pracovníků z procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. K tomuto cíli chceme dojít přiblížením osobnosti mentálně...

Cílem semináře je poskytnout účastníkům informace o nejčastějších typech handicapů u žáků, kteří navštěvují školy běžného typu. Seznámí se s podpůrnými opatřeními a speciálními metodickými postupy, které se k výše uvedeným skupinám vztahují. Zvláštní pozornost bude věnována výuce čtení, psaní, matematice a speciálním didaktickým pomůckám. Zároveň...

Poruchy chování či "jen" problémové chování žáků se v porovnání s minulými lety vyskytuje ve školách stále častěji. Většina učitelů řeší otázky, jak s těmito žáky pracovat, jak řešit konfliktní situace ve třídě apod. Ideální jednoznačný postup zpracovat nelze, ale lze předložit návrh pro řešení typických výchovných problémů. Druhým cílem našeho...

Nabízíme prakticky zaměření seminář pro všechny pedagogické pracovníky, kteří se potýkají s neznalostí učiva u svých žáků. Kromě vizuální podpory učení se klienti obeznámí s dalšími možnostmi podpory paměťových schopností. Na konkrétních příkladech si sami vyzkoušejí rozličné techniky, které jsou aplikovatelné v prostředí základních a středních...