Aktuální nabídka

Agresivní a manipulativní rodiče                                                                                                                                                     

Dyspraxie u žáků základních a středních škol

Eliminace poruch chování u žáků základních a středních škol

Jak být asertivním učitelem

Jak učit a nezbláznit se z toho?

Kázeň dnes - výzva nebo příležitost?

Když se terčem stane učitel

Komunikace s žáky s problémovým chováním a s nespolupracujícími rodiči

Konfliktní situace ve škole

Kreativní techniky pro učitele

Metodické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a chování

Mikrointervence pro žáky s poruchami pozornosti

Narušená komunikační schopnost jako limitující faktor v edukačním procesu

Nonverbální komunikace v pedagogické praxi

Obrana proti manipulaci a agresi ve školním prostředí

Podpora a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením

Prevence syndromu vyhoření

Problémový žák na základní a střední škole běžného typu

Proč si "nic" nepamatují?! Podpora paměťových schopností žáků

Řešení nevhodného chování u žáků s ADHD a s PAS

Specifické chování u žáků s autismem na základní a střední škole

Specifické poruchy učení a chování, první signály

Strategie efektivního učení, úspěšná paměť a kreativní techniky

Stresové situace ve třídě

Škola života (i pro učitele): Cesta k wellbeingu ve školním prostředí

Učitel v emočně náročném prostředí

Využití asertivních technik u žáků s problémovým chováním

Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem na ZŠ a SŠ

Žáci s ADHD syndromem na základní a střední škole