Aktuální nabídka
Agresivní a manipulativní rodiče
Dyspraxie u žáků základních a středních škol
Eliminace poruch chování u žáků základních a středních škol
Jak být asertivním učitelem
Jak učit a nezbláznit se z toho?
Kázeň dnes - výzva nebo příležitost?
Když se terčem stane učitel
Komunikace s žáky s problémovým chováním a s nespolupracujícími rodiči
Konfliktní situace ve škole
Kreativní techniky pro učitele
Metodické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a chování
Mikrointervence pro žáky s poruchami pozornosti
Narušená komunikační schopnost jako limitující faktor v edukačním procesu
Nonverbální komunikace v pedagogické praxi
Obrana proti manipulaci a agresi ve školním prostředí
Podpora a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením
Prevence syndromu vyhoření
Problémový žák na základní a střední škole běžného typu
Proč si "nic" nepamatují?! Podpora paměťových schopností žáků
Řešení nevhodného chování u žáků s ADHD a s PAS
Specifické chování u žáků s autismem na základní a střední škole
Specifické poruchy učení a chování, první signály
Strategie efektivního učení, úspěšná paměť a kreativní techniky
Stresové situace ve třídě
Škola života (i pro učitele): Cesta k wellbeingu ve školním prostředí
Učitel v emočně náročném prostředí
Využití asertivních technik u žáků s problémovým chováním
Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem na ZŠ a SŠ
Žáci s ADHD syndromem na základní a střední škole