Po absolvování semináře budou učitelé schopni ve větší míře využívat nástroje vizuální podpory učení, zvláště pak mentální mapování. Budou schopni naučit tento princip žáky tak, aby se vlastní vyučovací proces stal pro žáka přitažlivějším a usnadnil mu lepší zapamatování nového učiva. Znalost mentálního mapování zefektivní práci učitele nejen ve...
Přehled seminářů
Seminář "Metodické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a chování " zahrnuje nejen teoretická východiska, ale i metodické pokyny k práci s žáky se specifickými poruchami učení a chování v prostředí tzv. běžných škol. Seminář seznámí pedagogy s možnostmi pedagogické diagnostiky, se speciálními didaktickými pomůckami aj. Jeho nedílnou...
Cílem našeho semináře je přiblížit práci se zrakově postiženými žáky/studenty v podmínkách běžných škol a vytvořit tak širší pohled na možnosti edukace těchto jedinců. Pro efektivní výuku těchto žáků je vhodná znalost jejich psychologických zvláštností. Jsou prezentovány nejen v teoretické rovině, ale i prostřednictvím kazuistik a osobních...
Seminář je určen všem pedagogickým pracovníkům běžných základních a středních škol. Jeho cílem je přiblížit problematiku žáků s narušenou komunikační schopností s důrazem na možnosti jejich vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Seminář seznámí pedagogy nejen s vybranými druhy poruch, s nimiž se v rámci inkluzivního vzdělávání...




